31 mars 2017

Vår start


I Norrland, mitt i Sverige där jag bor är våren på ingång, men det går långsamt. 
Jag och prinsen tog en promenad härom kvällen och inspekterade ett naturreservat i närheten av vårt hem. Och alens hängen har kommit, men än är det långt till vår. Isen ligger kvar på marken och inte skymten av några vårblommor någonstans. 
Men jag tycker väldigt mycket om den här årstiden när man kan se genom trädens grenverk. Det är så lätt att göra fina fynd då. Och det är mycket lättare att få syn på gamla husgrunder och rester av människor innan allt vuxit igen.

Och sommartiden innebär att det är förtrollande ljust ända till halv åtta på kvällen! 

2 kommentarer:

Heidi sa...

Ja, det är lättare att se strukturerna i omgivningen när det är kalt ute i naturen. Men visst är det underbart när man ser de första tecknen på att våren börjar komma:)

Själv var jag på besök i stadens botaniska trädgård igår och kunde då se att snödropparna ivrigt slog ut på skyddade platser där dom får mycket sol. Krokusarna stod nästan på led för att slå ut där solstrålarna nådde fram. Men bäst av allt var de gamla rhododendron som börjat slå ut i de mest fantastiska rosa färger.

Att se årstiderna skifta ute slutar aldrig att fascinera, och jag tycker att det är spännande att läsa om hur olika långt våren har kommit i vårt avlånga land:)

Unknown sa...

Det viktigaste i denna värld är familj och kärlek, levande liv utan min man var en riktig röra för mig och mina barn. Jag är så glad att ta min ex tillbaka med hjälp av Dr.Oduduwa. Min största överraskning var att 3dagen efter att doktorn förberedde min kärleksspell, min man som övergav mig, min man tog bort mitt nummer från hans telefon, inga samtal och inga textmeddelanden från honom i mer än 14 månader plötsligt oväntat ringde mig och jag är så glad att vi har kommit för att bli igen genom doktor Oduduwa hjälp och hjälp. Jag är så glad att vara med min man i kärlek mer än någonsin tidigare. Dr Oduduwa är en stor kärlekskärlek, du kan kontakta oduduwa om du behöver hans assistent för att luncha en kärleksåtergivelse, för jag vet att han kan hjälpa dig också, Magic love stava för att ta tillbaka ex, Magic Love stava för att sluta skilsmässa och magisk förtrollning för att vinna domstolsfall och Magic Spell för att föda barn som egen.
kontakta Oduduwa Spell Caster via hans personliga email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Tel: +13019658857

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin